czwartek, 23 kwietnia 2015

Gdy ci smutno, gdy ci źle. Czyli koktajle czekoladowe

W dzisiejszym poście chciałabym wam zaproponować 3 pyszne koktajle, które na pewno poprawia wam humor i samopoczucie. Bogate w magnez i potas, które załagodzą stres i napięcie.

Magnez jest ważnym elementem naszej diety, bierze on udział w procesie syntezy białka, termoregulacji a także reguluje ciśnienie krwi. Pomaga nam radzić sobie w sytuacjach stresowych i zwiększa zdolność koncentracji.

Może ty tez czujesz nadmierną pobudliwość, drżenie mięśni a nawet stany lekowe i bezsenność?
Tempo pracy, nadmiar obowiązków, niekończące się zadania i brak odpoczynku nie pomagają naszemu zdrowiu. Mam nadzieje ze moje propozycje poprawia ci humor i pozwolą się zrelaksować po ciężkim dniu!





Mam dla was 3 propozycje,

* Morele i banany, z dodatkiem mleka owsianego i orzechów nerkowca, ja użyłam wyciskarki ale możesz równi dobrze zblendować

* Banan, kakao i woda kokosowa słodzone miodem manuka

* Największy, czekoladowy. Namoczone migdały w wodzie kokosowej, kakao, jogurt grecki słodzone miodem

Smacznego!






1 komentarz:

  1. Wygląda wspaniale i zapewne pyszne :) Gapie się w monitor i połykam wzrokiem.
    Smaczne i do tego zdrowe. No nie wytrzymam...idę do kuchni sprawdzić czy mam odpowiednie składniki :)

    OdpowiedzUsuń