sobota, 18 kwietnia 2015

Fruterja Wita!

Witam Serdecznie!

Postanowiłam założyć tego bloga, aby dzielić się z wami moimi pomysłami i zainteresowaniami. Bardzo długo zastanawiałam się, i w końcu zabrałam się za pisanie. Będę pisać o naturalnym  stylu życia, o zdrowiu i trochę o urodzie. Mam nadzieje, że razem będziemy poszerzać nasze horyzonty. W głowie mam pełno pomysłów, więc czasami będziemy podejmować inne wyzwania. Nie jestem wegetarianką, ale wierze, ze bliskość natury jest ważna. Lubię czytać o tematyce zdrowotnej i inspirować się pomysłami. Szczególnie bliskim mi ostatnio tematem jest 'sokowanie' i od tego zaczniemy nasze blogowanie. Mam nadzieje, ze spodobają się wam moje pomysły i zainspiruje was do stylu życia bliżej natury.

Miłego czytania!

Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz