sobota, 9 maja 2015

Kiwi z gruszką Cię zadziwi

Kiwi jest owocem poprawiającym samopoczucie i kojącym nerwy. Pomaga nam się skupić i skoncentrować. Jest bogate w witaminy i składniki mineralne. Pomaga w leczeniu nadciśnienia i depresji. Pomaga także w walce z bakteriami i wirusami, a przechowywany kilka miesięcy nie traci zasobów witaminy C.



Owoc kiwi bogaty jest także w witaminy D i E, korzystnie działające na naszą cerę i kości. Kiwi jest idealnym źródłem potasu, co pomoże nam w walce z wiosennym zmęczeniem. Kiwi jest niezwykle korzystne dla naszego układu krwionośnego. W konsekwencji, regularne spożywanie kiwi może nas uchronić przed udarem i chorobami układu krwionośnego.

Chcialabym zaproponować wam pomysł na niezwykle smaczny i prosty sok. Aby otrzymać dwa kieliszki potrzebowałam czterech kiwi i dwie gruszki. Mam nadzieje, że będziecie zadowoleni z tego połączenia. Dla mnie jest to kombinacja idealna.




1 komentarz:

  1. Smakowite połączenie, spróbowałam...rewelacja :)

    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń